В’язівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Краснокутської районної ради Харківської області

Середа, 24.04.2024, 01:10
Меню сайту

Форма входу

Пошук

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Корисні посилання
Міністерство освіти і науки України
Департамент науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації

Портал Академії
Краснокутська районна державна адміністрація

Краснокутська районна рада

Відділ освіти Краснокутської районної державної адміністрації

Освітній портал ПЕДАГОГІЧНА ПРЕСА

УКСМД МВС ditypolice@mvs.gov.ua

Логопедична служба Краснокутського району

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

22 жовтня 2015 року у школу подарований ноутбук вартістю

5800 гривень.

 

 

Краснокутське районне управління юстиції Харківської області інформує:

Як протидіяти негативному впливу інформаційної пропаганди іноземних та вітчизняних засобів масової інформації.

Життя сучасної людини повсякденно тісно пов'язано з засобами масової інформації. Вони мають постійний вплив на всебічний розвиток особистості. В сучасних умовах неможливо обійтися без різноманітних засобів масової інформації, вони мають дуже велике позитивне значення, але водночас, і негативний вплив.

Пропаганда - поширення різних політичних, філософських, наукових, художніх, Інших мистецьких ідей із метою їх упровадження в громадську думку та активізації використання цих ідей у масовій практичній діяльності населення. Водночас до пропаганди належать повідомлення, які поширюються для здійснення вигідного впливу на громадську думку, провокування запрограмованих емоцій та зміни ставлення чи поводження певної групи людей у напрямі, безпосередньо чи опосередковано вигідному організаторам.

Форми проведення пропаганди: - пропаганда способу життя (соціологічна) - натуральний показ досягнень, переваг, перспектив конкретної держави тощо; - використання ЗМІ та друкованих наукових і художніх видань; - коректування наявних думок, а не формулювання та створення нових ("резонансна"). Пропаганда також поділяється залежно від мети на позитивну й негативну.

Мета позитивної пропаганди - сприяти соціальній гармонії, злагоді, вихованню людей у дусі загальноприйнятих цінностей. Позитивна пропаганда виконує виховну та інформаційну функції в суспільстві. Вона здійснюється на користь тих, кому адресована, а не обмеженого кола зацікавлених осіб; не допускає обману та приховування фактів. У цьому її відмінність від негативної. Позитивна пропаганда не несе в собі маніпулятивної мети.

Завдання негативної пропаганди - нав'язати людям певні переконання за принципом "мета виправдовує засоби". Мета негативної пропаганди - розпалювання соціальної ворожнечі, ескалація соціальних конфліктів, загострення суперечностей у суспільстві, пробудження похітливих інстинктів у людей тощо. Це дає змогу роз'єднувати людей, робити їх слухняними до волі пропагандиста. Технологія створення "образу ворога" дає можливість згуртувати натовп навколо пропагандиста, нав'язати людям необхідні переконання та стереотипи. Основна функція негативної пропаганди - створення ілюзорної, паралельної реальності з "хибною" системою цінностей, переконань, поглядів. При цьому активно використовується низька критичність та навіюваність мас із метою маніпулювання останніми на користь обмеженої групи осіб. Засоби масової інформації – могутня сила впливу на свідомість людей, засіб оперативного повідомлення інформації в різні куточки світу, найбільш ефективний засіб впливу на емоції людини. Особливо чітко це виявляється у відношенні електронних ЗМІ. В міру розширення технічних можливостей їхня роль зростає. А по емоційному впливу на почуття і свідомість людей вони залишаються поки неперевершеними і збирають саму велику аудиторію. На сьогоднішній день найбільш активна глядацька аудиторія це молодь, особливо підлітки. Саме підлітки сприймають телеекран як інформуючий канал і як співрозмовника. Бажання розширити обсяг відомостей про навколишнє життя, приємно провести час - ось основні мотиви дитини. З іншого боку, існують мотиви особистісного ставлення. Підлітки звертаються до телеекрана, щоб отримати підтвердження або заперечення їх позицій, як суспільне значущих, придатних до порівняння з суспільними зразками. Соціальне - цінна інформація високого морального і художнього ґатунку, яку надає телебачення, може допомогти дитині вийти за межі безпосередньої соціальної ситуації, в якій вона опинилася, розгорнути перед нею широке поле соціальної взаємодії з іншими людьми, допомогти вийти з моральної та психологічної кризи. Юні глядачі спілкуються з телебаченням двома шляхами: перший полягає у спробі відштовхнутися від змісту передачі перейти до загальної точки зору. Вона, як правило, формується шляхом абстрагування від похідного змісту в загальні поняття та схеми поведінки, "формуючи життя". При цьому діти щиро вірять в те, що вони занурюються в глибину явищ. Але, як свідчать їх висловлювання, багатство явищ в їх міркуваннях просто втрачає різнобарвність і багаговаріантність, явища стають предметом загальних мовних формул, відірваних від життя. Цікава позиція дітей: вони шукають в кіногерої найбільш абстрактний образ, узагальнені ознаки життєвих явищ, які дадуть можливість створити свою багатоваріантну модель. Другий шлях - це прагнення конкретизувати проблеми, які прозвучали в передачі. Досить часто діти буквально без змін переносять побачене у свій життєвий досвід. Наївно-реалістичний характер сприйняття часто виводить дитину за межі тих аспектів проблеми, які піднімалися у передачі. Отже, як бачимо, спілкування молоді з телебаченням - найбільш суспільно значуща форма дії засобів масової інформації та комунікації. Це спілкування має багатогранний характер і відрізняється переплетенням мотивів, потреб і засобів їх задоволення. Молодь легко бере участь у різних формах видовищного телеспілкування (як засобу емоційної релаксації), прагне знайти в телеекрані довірену особу, шукає особистісного контакту, прагне стати активним учасником теледіалогу.

Рекомендації батькам:

1.​ Залучити дитину до виконання громадських обов'язків.

2.​ Якомога більше часу приділяти своїй дитині.

2.​ Сходити сім'єю в туристичну мандрівку, або ночівку.

4.​ Грайте з дитиною на подвір'ї в які-небудь рухливі ігри.

5.​ Зацікавте дитину художньою літературою.

5.​ Сприяйте пошуку дитиною хобі.

 

Звіт директора за 2013/2014 навчальний рік

 

Згідно ст. 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації»  

 

1. Розпорядники інформації зобов'язані оприлюднювати:

 - зразок запиту на інформацію;

 - інструкцію щодо процедури подання та розгляду запиту на інформацію

 - кошторис;

 - штатний розпис;

 - правила внутрішнього трудового розпорядку;

 - розташування місць, де надаються необхідні запитувачам форми і бланки установи;

 - оскарження рішень розпорядників інформації, дій чи бездіяльності;

 - статут закладу;

 - номенклатура;

 - інформацію про організаційну структуру;

 - інформацію про діяльність суб'єктів владних повноважень, а саме про:

їхні місцезнаходження, поштову адресу, номери засобів зв'язку, адреси офіційного веб-сайту та електронної пошти;

прізвище, ім'я та по батькові, службові номери засобів зв'язку, адреси електронної пошти керівника органу та його заступників, а також керівників структурних підрозділів, основні функції структурних підрозділів, крім випадків, коли ці відомості належать до інформації з обмеженим доступом;

 - розклад роботи та графік прийому громадян;

 

 - вакансії, порядок та умови проходження конкурсу на заміщення вакантних посад.

 

Звіт директора за 2011/2012 навчальний рік

 

 

 

  Звіт директора за 2012/2013 навчальний рік